top of page

?!לחזור לשגרה

בס"ד

תסלחו לי הפעם שאני לא מעשיר אתכם בעוד טיפ בריאות ,

אבל אני מרגיש צורך לשתף את התחושות.

משהו נעצר בי, משהו קפא לגמרי , סיוט שלא נגמר ,

תמיד יש צרות וקשיים .. אבל הפעם זה קצת גדול עלי .

קשה לי להתאושש מזה ,

מצד אחד אני שומע את כל הצקצקנים עם הלוגיקה

שמתחילה ונגמרת במסגרת השכל-

"למה הם עלו לטרמפ (אגב מי אמר שהם עלו אולי איימו עליהם?) "

"זה בגלל ההתנחליות או בגלל ההם שלא עשו ככה ובגלל האמא של ההוא וכ'ו ושות'"

"למה לא נכנסים בהם , מייבשים אותם, " ועוד הצעות שונות.

מצד שני האמונה הגדולה , התפילה התחנונים לבורא עולם ,

וכמובן השאלות הגדולות שמגיעות שהן לצערי ללא מענה כרגע.

בעיקר מעבר להכל הצורך לצאת מהמסגרת שלי ,

לעצור לזעוק את הכאב הנורא הזה.

הלו מה קורה פה?

אני שואל את עצמי אם זה בסדר לחזור לשגרה?!

כאילו , חטפו ילדים?!

נמשיך עם העסק כרגיל , נצא לעוד הרצאה , נקבע עוד פגישה ועוד טיפול.

אני שואל את עצמי אם זה הגיוני שלא עוצרים את החיים.

האמת שאני כבר לא יודע בסיפור הזה , מה נחשב הגיון ומה לא.

לכל אדם ותרבות הגיון שונה.

אצלנו רגילים כבר 2000 שנה לסבול בשקט,

ובאוקראינה שורפים בניין שלם כי מתבצרים שם 40 פרו רוסים

(אגב הם נשרפו וזה לא הזיז לאף אחד) .

אני לא בתפקיד לתת עצות למאן דהוא ,

אני רק שואל את עצמי אם לא השתגעתי קצת?

אני רק אסיים בשאלה כרגע פתוחה מבחינתי,

הגיוני להמשיך בשגרה?

אני יודע שחייבים אבל..................

מה דעתכם , בבקשה בלי הטפות מוסר!

כולי תפילה לבורא עולם שיחזרו הביתה בשלום עם כל כוחות הביטחון.


  • Google Classic
  • Facebook Classic
  • YouTube App Icon
bottom of page